понеділок, 30 березня 2020 р.

31 березня, вівторок

Я досліджую світ
Тема: Як відкриття можуть допомогти в навчанні?

Для виконання завдань підготуй:

  • підручник “Я досліджую світ”;
  • робочий зошит “Я досліджую світ” (частина 2);
  • ручку та кольорові олівці.
Привіт, друже чи подруго! Я радію нашій новій зустрічі. Сподіваюся, ти теж хочеш сьогодні разом зі мною відкривати нове ☺. Починаймо!

  1. Вчора, готуючись до нашої нової зустрічі, я прочитала цікавий вислів
    “Не вір очам своїм!”
    Ох і здивував він мене! Я звикла завжди вірити тому, що бачу. А ти?
    • Пригадай, чи буває так, що побачене виявляється зовсім не таким, яким видалося спершу.
    Сьогодні маємо нагоду перевірити, чи завжди наш зір дає нам правдиву інформацію.
    • Полічи, скільки ніг у слона. Дивись уважно! Не помились!
    • Придивись уважно, як художник ввів нас в оману.
    Сподобалися загадки? Ось тут є ще й інші загадки для очей і для язика. Завантаж презентації, роздивись уважно і поміркуй.
  2. Здивувався/здивувалася? Зупинися і поміркуй. Ти бачиш, що завжди треба перевіряти будь-яку інформацію, навіть, якщо на перший погляд вона здається дуже точною і надійною. Адже ввести в оману можуть навіть власні очі!
    • Пригадай випадок, коли твої очі чи вуха вводили тебе в оману.
    • Розкажи своїм рідним за чаюванням. Можливо, вони пригадають іще щось цікавеньке!
  3. Молодець, ти добре попрацював/попрацювала! Оченята втомилися. Відпочинок! Вмикай музику Вольфганга Моцарта "Фантазія ре-мінор":
    • Заплющ очі. Слухай музику. Дай волю фантазії. Уявляй те, про що розповідає нам композитор.
    • Розплющ ненадовго очі, коли музика зміниться. Потім знову заплющ.
    • Повтори вправу ще двічі.
    • Тепер можемо працювати далі!
    • Можеш намалювати ескіз того, що ти уявив/уявила під музику. Батьки допоможуть тобі надіслати картинку однокласникам, аби вони також помилуватися.
  4. Тепер зістав фігури з буквами в таблиці і прочитай слово. Спочатку спробуй це зробити усно, а потім перевір, записуючи літери на аркуші.
    • Що ти уявляєш, коли кажеш це слово?
    • Пригадай, що воно означає.
    • А тепер перевір! Вмикай звуковий файл-підказку.
  5. Усі предмети, які нас оточують, — це чиїсь винаходи. Відкрий свій робочий зошит на сторінці 35. Виконай завдання 1 у ньому: впиши пропущені літери та наведи назви предметів, що можуть допомогти тобі у навчанні.
    • Поміркуй, які три речі найбільше допомагають у навчанні. Як саме?
  6. Відкрий підручник на с. 65. Виконай завдання 1.
  7. Впевнена, що вийшло! А тепер рівень 2. Виконай завдання 2: здійсни свій винахід, продемонструй власну стратегію.
    Підказка: для того, щоб продемонструвати власну стратегію обчислення виразу використай квасолинки.
    • Якщо тебе зацікавили нові стратегії віднімання, можеш повправлятися тут:
  8. Увага! Перерва! Пригадай, скільки часу триває перерва у школі та намагайся вкластися у цей час: стеж за годинником. Але якщо тобі потрібно більше часу, то можеш відпочити ще!
  9. Продовжимо! Розкажи, що ти робив/робила на перерві. Можеш записати звуковий файл, а твої рідні та однокласники його послухають, коли матимуть час.
    • Цікаво, чи однаково проводять перерви різні учні під час дистанційного навчання?
  10. У робочому зошиті на сторінці 35 (завдання 2) є цікава оповідка про хлопчика Максима, який віднайшов ще одну стратегію виконання математичних обчислень. Дізнайся, яку саме.
  11. Виконай усно завдання 3 на сторінці 65 підручника.
    Подивись цікаве відео про виготовлення шоколаду:
    • Який шоколад тобі до смаку?
    • Чи можна його їсти досхочу? Чому?
    • Спробуй знайти цікаву інформацію про шоколад. Матимеш чим здивувати своїх рідних!
  12. Час порухатися. Виконай з Ронікою фізкультхвилинку “Скік та скок”.
  13. Я дууууже люблю досліди!!! Завжди дізнаюся щось цікаве й нове! Сподіваюся, що тобі теж подобається! Відкриймо домашню дослідницьку лабораторію! Досліди властивості повітря — проведи досліди, описані на сторінці 66 підручника (завдання 4 і 5).
    Важливо! Дослід “З чого складається повітря” виконуй тільки під наглядом дорослих!
    Якщо дорослі зараз зайняті, подивись відео і точно знатимеш, як треба діяти.
  14. Цікавеньке в нас із тобою навчання вдома ☺. Пофантазуймо! Який би винахід створити, аби навчатися стало зовсім легко? Виконай завдання 3 на сторінці 35 робочого зошита.
Урок завершено!

Мені дуже сподобалося. А тобі?
  • Що тобі сподобалося?
  • Чим здивуєш рідних? А молодших діток?
  • Які нові ідеї у тебе виникли?
  • Чи подобається тобі робити відкриття? Чому?
З нетерпінням очікуватиму на нашу зустріч завтра. Бувайте!


Українська мова
Тема: Вірш М. Вінграновського "На рябому коні прилетіла весна". Як утримати інформацію в секреті

Прочитати вірш на с. 66.
Дати відповіді на питання ( вправа 2, 6)
Вправа 11 - письмово.

Математика
Тема: Ділення



Вивчити правило на с. 97.
Завдання 4- письмово.
В зошиті працювати на с. 35, 36.


Мистецтво
Тема: Веселі музики
Пісня "Олівці"



Мінус



Сприймання: Едвард Гріг " Ранок"

Немає коментарів:

Дописати коментар

20 січня, середа

  20 січня, середа Літературне читання Тема: Народні умільці. Н. Олійник "Гончарики з Опішного". Загадка-добавлянка С. 89-90 читат...